شجاعت ها و شقاوت ها

درسهای اخلاق و زندگی با شما

شجاعت ها و شقاوت ها

درسهای اخلاق و زندگی با شما

غلامرضا انصاری روز جمعه در نشست بررسی پتانسیل های توسعه روابط اقتصادی فرامرزی افزود: بازارهای خوبی اطراف ما قرار دارد و مزیت های خوبی با دسترسی ساده و نزدیکی های فرهنگی داریم و باید ۱۵ همسایه در اولویت کاری ما باشد و نباید فرصت ها را از دست بدهیم.

وی تصریح کرد: سعی می کنیم در تجارت با همسایگان از پول ملی استفاده کنیم که نیاز را به نقل و انتقال بانکی کمتر می کند و ۴۰ سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به دلیل شرایطی که در آن قرار گرفتیم راه درستی در پیش گرفته ایم و آن مراوده با همسایگان است.

معاون اقتصادی وزارت امور خارجه ادامه داد: اولویت بعدی تجارت باید کشورهایی باشد که دسترسی به آنها از نظر نقل و انتقال پول و حمل کالا راحت تر است و کشف بازارهای جدید و حوزه های قابل دسترسی باید در اولویت های اتاق بازرگانی قرار داشته باشد.

انصاری با اشاره به اینکه در کرمان تجربه خوبی  برای ساز و کارهای صادراتی  وجود دارد اظهار داشت: امیدواریم سال آینده، سال توسعه صادرات نامگذاری شود و امسال در حوزه  رونق تولید کارهای خیلی خوب و بزرگی انجام شده و در حوزه کشاورزی در کرمان تولیدات بسیار خوبی داشته ایم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۱۱
عبیدالمهدی ظهوریان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی